atmosphere antik börjar blogga



Jag har haft antikaffär i mer än 20 år, det svenska porslinet
ligger mig varmt om hjärtat, särskilt vitt.
De senaste åren har det antika franska och svenska linnet tagit stor plats.
Jag syr b.la kuddar och klär möbler med dessa vackra tyger.
Man kan självklart köpa och sy själv.Välkomna.
Ett franskt linnelakan, lavendelpåsar, palmstruchs botanikbild

En empirsoffa med många bronsdetaljer klädd i linne

En Jieldelampa passar överallt, underbar färg på blomlådor


Denna bild tillägnas Christina som jag lovat visa dessa grindstolpsavslut


Kommentarer
Postat av: lena

Hej.,ringde dig i fredags om en cremefärgad kamin spegel du hade på mässan kan inte glömma den ,finns den kvar...skulle du vilja fota o lägga upp här-- syntes inte så bra på telefonen.PLEASE-----Mvh Lena

Svar: Hej Lena.Jag tar hem spegeln och fotar hemma. Kaos råder i butiken.Håll koll på bloggen,
hör av dig om du är intresserad.
mvh Gun atmosphere antik
atmosphereantik.blogg.se

2012-07-29 @ 15:50:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0